God middag allihopa!!

Idag vaknade Tindra redan innan åtta så hon fick chansen att vinka och säga  "hejdå" till sin pappa. =) Sen somnade hon om en halvtimme och vaknade vid kvart över åtta igen och ville då gå upp. Hon låg och gosade lite med mormor som sov över här inatt. Vi gick upp och åt frukost. Tindra älskar macka och nästan slänger i sig den. =) Strax efter tio stack min mamma igen för hon skulle på möte, men vi ska nog ses till helgen igen. Sen dess har jag vikt all tvätt från igår, och håller fortfarande på att tvätta, har dammsugat hela lägenheten. Och Tindra är inte alls rädd för dammsugaren längre, hon följer efter den och tycker det är kul att sitta där bak och känna luften som strömmar ut från ventilen. Sen har hon lärt sig hur man stänger av den, så att dammsuga tar lite längre tid nu. Hehe!

Efter vi hade dammsugat satte vi oss ner framför tvn och kollade lite på barnkanalen och Tindra höll på att somna mot min mage, helt slut. Så la henne i vår säng och där sover hon nu. Ska passa på att tvätta alla golven här nu, det är ju lite svårt att göra det när Tindra kryper runder (och går med för den delen). Ska diska också, men sen är jag färdig och tänker inte lyfta ett finger till när det gäller städning! =)

Igår fick jag skit ont i bäckenet, tror det beror på att jag var i farten igår och gjorde så mycket. Vet att jag ska ta det lungt, men vill ju ha allt fixat tills bebben kommer! Idag är det bättre iaf, men jag ska nog inte gå ut och gå idag. Det är bättre att jag är här hemma och tar det lungt istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0