God kväll...

Dagen har gått snabbt. Vi har bara vilat och slappat idag. Var nere en runda ner till affären och handlade lite gott tills ikväll. Det var skönt med lite frisk luft! =) Håller på med maten och vi ska alldeles strax, det blir Currykyckling. Hehe! En av mina absolut favoriträtter just nu faktiskt. Ikväll ska vi kolla på Melodifestivalen, det är väl ett måste?! Ingen bra musik men bara för känslans skull. Kommer ihåg att för exakt ett år sedan satt vi också hemma och kollade på alla dom här deltävlingarna, och under den sista deltävlingen satt jag och fick mina första värkar med Tindra. Mitt vatten hade ju gått tidigare på morgonen, men det var inte förrens på kvällen som jag fick värkarna. Det kanske ser ut så nu i år med, vem ve?! =)

Saknar Tindra som fasen nu, men hon har haft det bra hos sin pappa har jag hört. Han har redan ringt fyra gånger idag. Haha! Det märks ju vem som har koll på allt där hemma. Imorgon tar vi bussen 12.05 och sen möter M oss i stan med Tindra, och sen åker vi till Leos lekland och leker sockarna av oss. =)

Ha en bra lördags kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0