En tidig morgon...

Det blev en ovanligt tidigt morgon idag. M höll på i rummet en massa innan han skulle till jobbet och självklart vaknar lilla Tindra och blir hur glad som helst av att se pappa. Jag försökte få henne att somna om, (jag ville åtminstånde få sova ut en timme till, för den här natten blev det inte mycket sömn för mig). Men nejdå, klockan 07.15 var det bara att bege sig upp från sängen. Pust! Tindra fick en chans att säga hejdå till sin pappa iaf. Det är ju inte många timmar hon hinner se honom på vardagarna.

Så nu har vi ätit frukost, gjort oss iordning, håller på och tvättar lite smått, har småplockat i lägenheten, lekt och busat en massa. Det är sjukt vad Tindra förstår mycket nu.. Dom förstår ju mer än vad man tror och man kan bli lite små chockad ibland över att tiden har gått så fort och att dom utvecklas precis hela tiden! Innan imorse frågade jag Tindra: "Var är nappen?!", direkt gick hon bort till nappen som låg en bit bort och stoppade den i munnen. Hon visste precis var den fanns. Sen varje gång hon tar min mobil och jag ska ta tillbaka den räcker jag ut handen och säger: "mammas", och då ger hon den frivilligt den till mig i handen. Hon har lärt sig "Gimmie Five" också! Haha! =)

Nu ligger hon och sover och vid tolv ska hon få lunch. Vid ett ska vi ut en runda, möta upp Frida och Tuva och sen går vi hem till oss igen så dom får leka lite med varann. Annars kommer vi inte göra så mycket mer idag. Nä, nu ska jag ta och diska lite...


P.S.Bilder på magen kommer ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0