En del som ska fixas idag...

Tindra somnade igår innan åtta och vaknade tio i åtta imorse. =) Tidiga kvällar och tidiga morgnar. Men det är bara skönt tycker jag, så får man äntligen lite egentid om kvällarna också. M är hemma idag, vi har en del att fixa idag. Ska lämna bilbarnstolen på sjukhuset som vi helt enkelt inte haft tid med. Ska in på försäkringskassan och börja ta ut mina föräldradagar för den "nya" bebisen nu. Tindras dagar går ut nu i februari. Sen ska vi handla för veckan på City Gross också. Skönt att ha M hemma idag faktiskt! =)

Igår var vi med Frida och Tuva i stort sett hela dagen. Vi möttes vid ett ute och gick hem till dom först, sen fick dom leka med Tuvas alla leksaker, sen gick vi till affären och hem till oss och tog en fika. På vägen mötte vi Isabelle och hon hängde med upp till oss. Lillpojken fick lite kläder av Frida, Victor och Tuva också. Två bodys och ett par byxor. =) Vid fem stack dom hem, och Isabelle var kvar tills nio. Sen var jag alldeles för trött för att sätta mig här vid datorn och blogga...

Ska göra oss iordning nu, vi får bilen vid ett.. Ska se om jag kan få M till att skruva ihop spjälsängen idag också. Så jag kan bädda den fint och så.. =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Ser att din dotter ska får en lika underbar födelsedagspresent som min dotter fick i 2års present ETT SYSKON!



Jag födde en liten tjej den 7mars 2006 kl.14:48 och den 7mars 2008, kl.13:48 föddes min andra dotter. Dock var det ca 1mån mellan BF-datumen, så min första dotter kom i v.37+2 och min andra v.41+0 = SAMMA DAG!



Önska dig Lycka TILL!!

2009-02-19 @ 01:14:57
URL: http://smurfpyssel.blogspot.com/
Postat av: Mia

du skulle ju lägga upp bilder på magen! =)

2009-02-19 @ 08:23:44
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0