Vad fanns i julklapparna då?!


Till Tindra:
Dockvagnen från oss
Spisen från mormor
Kastrull från mina syskon
Tinky Winky docka som låter från oss
Hästen från Richard och Julia



Till Milian:
Bil från mina syskon
Elefant som låter och hoppar från mormor
Liten leksakssaxofon från oss
Aktivitetsleksak från Richard och Julia



FisherPrisher Skolbuss till Tindra från oss
Laugh and Learn Puppy till Milian från oss
Traktor med bonde och djur som låter till Milian från oss
Pussel till Tindra från oss
Målarblock och kritor till Tindra från mina syskon
Musse Pigg målarbok till Tindra från Richard och Julia
Kläder till Milian från mormor



Lala docka som låter till Tindra från Isabelle
Paddington nalle till Milian från Isabelle
Iggle Piggle docka till Tindra från Sebbe
Två gosedjur till Tindra från gammelmormor
Ett gosedjur till Milian
Iggle Piggle båt på hjul till Tindra från farmor och farfar
Brio bil till Milian från farmor och farfar
Två böcker åt båda barnen från Richard och Julia.

Milian fick också en boll från gammelmormor och en monstertruck från Sebbe, som jag inte hittade då jag tog korten. =) Detta året blev det inte så mycket julklappar för vi står inför en minnesfull resa som det behövs gott om pengar till. Men barnen fick jätte mycket iallafall och dom är så nöjda och glada!

Vi fick pengar av väldigt många sitället för julklappar just pga att vi ska resa till Australien. Jag tror vi fick strax över 4000 kr samanlagt och det är ju inte fyskam. =)


Tack för allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0