Vill ha!!

Jag HATAR vår vagn som vi har just nu! Jag kan knappt köra den, den är för tung för lilla mig. =/ Så jag och M har pratat om att sälja alla vagnar vi har och köpa en ny. En Phil & Teds! Tycker den vagnen är så grymt smart, så slipper man den breda syskonvagnen, sen är det en trehjuling med svängbara större hjul. Jag har kollat runt lite på blocket och hittat ganska dyra begagnade, runt 6000-7000 tusen kostar dom. Men nu så hittade jag en jätte billig affär som säljer Phil & Teds för endast 4995 kr inklusive syskonsitsen som annars kostar 995 kr. Det enda man får köpta till är regnskyddet för 395 kr, men det får man 15% rea på. Sen kostar frakten bara 195 kr. Jag blev grymt sugen nu! Men det är snabba ryck, dom har bara ett fåtal kvar och dom säljer bara limited edition färgen "Graffiti". Vilken inte gör mig något då jag tycker det är supercool och snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0