Lite tävlingar:

8738_body_rosa_marin_randig
"Jag är med och tävlar om baby/barnkläder hos En Mölnbobos Liv. Kläderna kommer från butiken Kidsbutik. Tävlingen är öppen för alla även er som inte har blogg. Tävlingen avslutas 30 september."



_____________________________



Jag är med och tävlar hos Karin om ett kalaspaket
med valfritt tema till barnkalas från myHeart. Var med och tävla här du med!


______________________


kotteshoppen

Jag är med och tävlar om ett presentkort på 500 kr hos enburkrussin.se
Var med och tävla här du också!


_____________________

02  
Jag är med och tävlar om ett par Peltor Kid Hörselskydd från Pappaprylar hos Simon.
Var med och tävla här du också!


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

så kul.. lycka till..

2009-08-13 @ 09:41:52
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0