Gratisbio har gjort det igen!!

Bättre än så kan det inte bli! Jag har tipsat er om Gratisbio.se förr och jag bara måste göra det igen! Förra månaden beställde jag hem ett presentkort på BR och nu har jag lyckats samla ihop ytterligare poäng för ett presentkort på hela 250 kr.

Hos Gratisbio.se går är det snabbt och enkelt att samla poäng. Just nu har dom ett jätte bra erbjudande, om man blir medlem hos Expert.com och gör en insättning på minst 50 kr så får man 900 poäng. Detta ger dig ett presenkort på 200 kr. Bra va!!

Sen kan man ju också prova turen på Expert.com och vem vet man kankse vinner en slant där med!

För varje 200 poäng du tjänar ihop får du antigen 50 kr i presentkort eller om du känner för att gå på bio så behöver du 400 poäng för en biobiljett. Det är bara att välja och vraka vad du vill växla in dina poäng till.





Har du inte blivit medlem än så bli det HÄR och NU!!
(Låter du mig värva dig får du 75 poäng i välkomstpresent!)
Det här kan du inte gå miste om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0