Stressig och varm dag!

M kommer strax hem från City Gross, han har handlar för veckan. Och snart kommer hans mormor hit också och ska hälsa på innan hon åker till Grekland med några andra från Ms släkt. Vi var ju ute innan idag, och allt blev så försenat. För helt plötsligt beslöt M sig för att vi skulle städa upp hela lägenheten lite snabbt. Allt går ju inte så snabbt heller när man både ska diska, dammsuga golven, plocka undan leksaker och allt annat som ligger i lägenheten och sammtidigt ha koll på två småbarn. Dessutom ville jag hinna duscha innan. Vi kom inte iväg förrens kvart över tre. Stack till affären och köpte varsin glass, Tindra fick smaka en piggelin och hon var så nöjd så! M orkade inte gå till lekplatsen så jag gick dit själv. Suck! Men men, Tindra fick springa av sig och Milian sov under tiden.

När M kommer hem ska jag ner till ICA, hinner inte baka någoting innan hans mormor kommer så får köpa lite kakor där. Sen ska jag fixa lite annat för jag ska skicka iväg en Tradera vinst åt någon. Har sålt för 80 kr nu och 175 är jag uppe i hittills som går ut imorgon. Nice med lite extra pengar ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0