Shoppa shoppa shoppa!!

Kom precis hem. Idag blev det stan och shopping för fulla muggar. Fast den här gången inte åt barnen utan mig och M. Vi gick igenom ekonomin och betalade alla räkningar. När vi sen såg att vi hade strax över 10 000 kr över, så tänkte vi unna oss själva något. Vi tog vars 1200 kr och fick shoppa för idag. Härligt! Det är inte ofta vi kan göra så här, men när det väl händer är det himmelriket! Det blev en hel drös kläder till mig. Jag är expert på att köpa stora mänger för pengarna istället för ett fåtal dyra plagg, som M gjorde. =) 

Detta hamnade i mina shoppingkassar:


Fån H&M
Vitt baslinne längre model 69.50 kr
Svart linne 49.50 kr
Guld/Silver armband 39.90 kr
Silver örhänge 19.90 kr



Från Bik Bok
(fick ingen bra bild)
Svart tunika 199 kr
Mörka jeansleggins 149 kr
Svarta leggins med dragkejda 149 kr



Från Gina Tricot
Svart/röd randig tröja 149 kr
Linne med tryck 199 kr
Svart linne med tryck 129 kr.


Nu är jag mer än nöjd! Nu fattas det bara ett besök hos frisören och två par snygga skor, stövlar och ett par partyskor. Sen är man en FAB mamma! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är likadan! Kan handla hur mycket kläder som helst..o tycker de är roligare o köpa lite billagare som på gina. jag ahr de gråa linnet som du köpte där :) Kommer du ihåg att vi alltid köpte lika dant innan typ? hehe :)

2009-08-29 @ 10:10:28
URL: http://www.unicorn147.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0