Seg dag!

Det har vait en seg dag och men den har bara sprungit förbi. Har inte haft tid att sitta här vid datorn knappt någonting idag. Jag är så trött! Vet att det är tjatigt, men jag har jobbat och M har jobbat natt vilket har gjort att jag har tagit hand om båda barnen i stort sätt hela dagen. Och idag har dom inte alls varit roliga. Båda har varit på skrikhumör, och dom smitar av sig på varandra också.

Jag sitter vid tvn nu och försöker varva ner, men det går inte riktigt. För imorgon är det en del som händer. Vi ska upp i tid, 10.40 ska vi va på BVC med Milian som ska vägas,mätas och få en spruta. Sen vid två tar jag med mig Tindra och åker hem till mamma. Hon ska ha Tindra över dagen och natten. Dom kommer nog att ha så kul så! =) Sen följer min syster med mig hem till Växjö. Vi ska gå lite i stan och kolla sen ska vi hem. Sen ska vi ha lite Scrapbooking-kväll. Ska sitta och pyssla och det kommer nog bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0