Nytt köksbord + stolar och Kräftskiva!!

Tindra var jätte duktig och sov i sin säng hela natten. Jag vaknade av att hon kom in i vår rum tjugo i sju. Det var verkligen bra att vi skruvade ner ena sidan på hennes säng, för nu kan hon själv gå upp och in till oss på morgonen. Just nu håller jag på och städa lite och fixar lunch. M är på Jysk och vi har beställt ett jätte snyggt köksbord + 4 stolar för 2800 kr. Jätte billigt ju! Men vi får inte det förrens om en månad.



Ikväll ska vi få lite gäster, Magda, John, Frida, Victor, Tuva, Nöken (vet inte vad han heter egentligen) och kanske någon till kommer hit. Vi ska ha lite Kräftskiva, jag äter dock inte kräftor. Så jag och Frida kommer att tilllaga en fläskfilé och äta sallad och vitlöksbröd till. Gott Gott! Det kommer nog bli trevligt ikväll!! =)

Nu måste jag städa och röja efter barnen lite, deras leksaker ligger över hela lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0