Nu drar vi ut en sväng...

Idag är det lite finare väder, lite molningt men det ser ut att vara ganska varmt, och med att dömma på hur varmt det är i lägenheten så är jag ganska säker på det. Så nu ska vi göra oss iordning för att gå ut till lekplatsen, ska se om jag kan få med mig M också. =) han ska iväg vid fem och äta middag och festa lite med sina nya arbetskamrater. Själv ska jag sitta hemma med barnen och mysa och kolla på So You Think You can Dance såklart! =) Det här var helt klart min favorit från igår, älskar Wade Robson!
 




Ni glömmer väl inte mina aktioner på Tradera, bara två dagar kvar nu. jag har även lagt ut lite fler, och mer kommer att komma. Ni hittar aktionerna HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0