Lakrits är gott!

Det blev ingen stan för oss idag ändå. Vi väntar helt enkelt tills jag fått mina presentkort så tar vi allt på en gång istället. Jag hoppas att jag får dom i brevlådan imorgon. Min sambo hoppas inte lika mycket. Han gillar inte alls att gå i stan och fattar inte vad grejen är att gå i stan bara för att kolla, så det är inte ofta jag tar med honom som ni kanske kan förstå. Vem vill ha en gnällande person med sig som hela tiden tjatar:"Vad ska du köpa i denna affären, måste vi verkligen gå in här?!", "Inte en till barnbutik!?, Du har väl köpte det du ska?!" och liknande kommentarer..


Jag har suttit här hela kvällen och lagt in lite nya aktioner på Tradera.
Ta er en till vetja! =) HÄR hittar ni dom!


Snart börjar So You Think You Can Dance och som vanligt kommer jag sitta fastbänkad framför tvn resten av kvällen. Ska ner om till affären och köpa mig lite lakrits innan det börjar. Har kännt sånt sug efter lakrits hela dagen och nu MÅSTE jag bara ha! =)



Kommentarer
Postat av: Magdalena

saltlakrits är det bästa som finns;) mmmmm!

2009-08-25 @ 21:31:48
URL: http://maaagda.blogg.se/
Postat av: Linda

Nä de kan ju inte vara kul o ha med en gnällspik :P



OO alla är så bra i sytycd nu så man vill ju inte att någon ska åka ut :)

2009-08-26 @ 01:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0