Jeans åt barnen...

Jag var hemma strax innan sex idag. På stan hittade jag ett par jeans åt Milian på Kapp Ahl för 129 kr och jag hade en rabattkupong på 25% rabatt, vilket gjorde det ännu billigare. Sen var jag inne på H&M och där hade dom Demin Days och 50 kr rabatt på alla barnjeans. Självklart köpte jag två par jeans åt Tindra. Fick både paren för 250 kr. Billigt och bra!

Idag bev den Chili Con Carne till kvällsrätt, fast inte så starkt då Tindra också skulle äta av det. Tindra älskade dom vita bönorna och det var det första hon petade upp och åt. Hon somnade nu strax innan nio brevid mig i soffan. Hon var trött! =) M är hos sin bror som har fest ikväll, fast han skulle komma hem tidigt sa han. Han ska ju upp och jobba imorgon.



Framsidan..



Baksidan...


(Jag fattar inte vad som har hänt med min kamera, eller mammas vill säga. Bilderna som jag tar blir suddiga och fel ljusinsättning. Jätte skumt!)

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilka fina jeans! jag behöver oxå fylla lillemans garderob inför höst/vinter... men plånboken håller inte med, haha! ;o)



önskar er en trevlig helg och passar på att tipsa om min nystartade tävling oxå: http://hannaofsweden.se/2009/august/sobea-tavling.html

2009-08-28 @ 22:26:16
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0