God eftrmiddag!

Nu sover både Tindra och Milian middag, M sover han med. Så nu har jag tid för mig själv en stund. Härligt! =)

Vi vaknade tio i åtta imorse, Milian ville komma in till oss så la honom brevid mig. En kvart senare kom M hem från jobbet, och då ville båda barnen gå upp till pappa. Vi satt och åt frukost tillsammans. Sen gick M och la sig. Jag gjorde iordning båda barnen och plockade undan lite. Diskade och förberedde pannkakssmeten. Vid elva kom Tuva. Och det gick såå bra att passa henne. Hon och Tindra satte igång och leka och busa direkt! Vid tolv fick dom pannkakor och dom åt jätte duktigt båda två! Det var inte alls någon fara att ha tre barn runt sig, det var bara kul! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0