En lugn stund i badkaret...

Nu har vi precis ätit kvällsmat. Det blev alldaglig stuvade makaroner och falukorv. Inte det godaste för min del, men Tindra älskar falukorv! Barnen ska varva ner nu och det samma gäller för mig. För nu ska jag tappa upp ett varmt bad och kanske tända några ljus och slappna av! Ska fixa för mig själv den kommande timmen. Ikväll åker någon ut på So You Think You Can Dance. Alla är så bra och jag vet inte vem som kommer att åka ut. Men jag tror att Kayla är min favorit bland tejerna och Brandon bland killarna. Svårt när alla är lika bra!



Kommentarer
Postat av: Linda

ja absolut samma här! Kayla o brandon! hoppas nån av dom vinner..finalen denna veckan..tjohoo!

2009-08-29 @ 10:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0