En liten kolabit...

Idag fick vi sovmorgon, Milian vaknade kvart i nio. Underbart! Fick dock inte sova hela natten då Tindra vaknade vid två och bara skrek, så M fick gå upp och lägga henne mellan oss. Den som får mest sovmorgon av oss är ju M, som fortfarande ligger och sover! Fattar inte hur han lyckas sova med två vakna barn som stimmar och för liv. Själv vaknar jag för minsta lilla.

Fortfarande inget presentkort i brevlådan, men fick en annan trevlig sak. Beställde hem lite kläder åt Milian som han sak ha och växa i från Funkybaby.se. Beställde ett par gröna byxor från Ida.T och ett par gröna strumpor från Katvig, sen hade jag egentligen beställt hem en body från Ej Sikke Lej, men den var missfärgad och det var den enda som var kvar. Såg att dom hade en tröja med likadant mönster men den kosta 30 kr extra. Snälla Marie sa att det var lungt och bjöd på mellankostnaden då jag redan hade betalat för bodyn. Snällt va!? Sen när jag öppnade paketet imorse upptäcker jag att hon har skickat med en liten kolabit. =) Detta gick samanlagt på bara 150 kr. Dom har fortfarande lite utplock från rean kvar, men det är inte mycket så ni får passa på att fynda nu! denna vecka bjuder dom dessutom på frakten!



Kläder och en liten kolabit, kan det blir bättre?! =)



Kläder till lillebror...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0