En liten datornörd!

Båda barnen somnade precis, ska låta Tindra sova i tio minuter till bara, annars kommer hon somna sent. Var tvungen att låta henne somna också, annars hade hon bara blivit gnällig. Vi gick ju upp vid nio imorse, sen somnade hon till i en kvart vid elvatiden. Så hon har ju inte sovit mycket idag. M har gått på sin personalfest nu, så jag är själv resten av kvällen. Ganska skönt faktiskt! Då kan jag sitta vid datorn när barnen har sonnat för natten utan att höra en massa tjat om att jag sitter framför datorn för mycket. =)

Lite bilder från när vi var på lekplatsen:


Lillebror fick ligga och känna på gräset lite...



Medans storasyster grusade ner sig själv...


Ni kan ju gissa hur lagom kul det var när jag, utan att tänka mig för, tog av hennes sandaler i hallen. Hela hallen förvandlades till Saharaöknen, och det var bara till att dra fram dammsugaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0