Barnen sover, barnen sover..

Nu kan jag äntligen blogga lite. M är iväg och fiskar med John och ska vara iväg i några timmar, sen ikväll spelar Liverpool. Jag tror att det kommer att samlas ett gäng killar här då. Själv låser jag in mig i vårt sovrum och kollar på So You Think You Can Dance så fort det börjar. =)

Det är alltså jag och barnen större delen av dagen, och har alltså inte haft tid att blogga förrens nu. Nu sover båda middag så man får passa på. Jag fick en trevlig sak i posten idag. Jag är medlem i H&M Club och handlar man för över 2000 kr där inom sitt medlemsår får man en check på 50 kr, och vi hade handlat för strax över 2000, så nu fick jag en check på 50 kr och det tackar man för! =) Och igår beställde jag hem ett presentkort på 250 kr på Kapp Ahl från Gratisbio.se. Barnen behöver lite byxor och jag tycker dom har billiga och snygga jeans där.

Så nu har jag bestämt att hela familjen ska ner till stan nästa vecka på Tisdag, eller onsdag och shoppa lite, sen stanna till på Strandbjörket så Tindra får leka av sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0