Australien till jul?!

Tindra har inte sovit någon middag idag och hon somnade precis. Hon var så himmla trött, ska låta henne sova en liten stund men inte för länge. Då somnar hon sent. M ska ut ikväll, så jag är själv. Hade vart skönt att få ta det lungt lite själv ikväll. Isabelle är här just nu och har varit här ett tag. Ms föräldrar och hon kom ju hem idag från en fem veckor bilsemester runt om i Europa. Nu är det bestämt också att dom ska till Australien över jul/nyår och dom vill ha med oss. Så nu är det till att spara minste lilla öre vi har och M måste få ett jobb annars kommer det aldrig att gå. Hade varit tuff att följa med. Undrar dock hur det blir med två små barn på ett flygplan så länge. Tufft kan jag tänka mig!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Åhh, jag hade också velat åka dit.Annars kan jag ta barnen;)

2009-08-29 @ 17:59:35
URL: http://maaagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0