Äta Sniglar?!!

Jag måste säga att det var väldigt trevligt igår på vår lilla Kräftskiva. Vi åt sniglar till förrätt. Nu rynkar ni säkert på näsan och höjer ena ögonbrynet. Men har ni testat det? Det är faktiskt gott, riktigt gott till och med. Jag tycker att om ni får chansen till att smaka det så ska ni absolut göra det. Sen visst är det lite häftigt att skryta med att man har ätit sniglar!? =) Här kommer lite bilder från gårdagen:


Hela gänget: M, Frida, Victor, Tuva, John, Magda och Tindra.
Milian låg och sov i sin säng..



Äter kräftor...



Tindra och Tuva busar med varann...



Mmm.. =)

(Det gröna är vitlöksmarinad och inget annat)


Kommentarer
Postat av: Magdalena

haha, jaa du Sarah, nu är jag nästan lite stolt över att ha smakat snigel=) Det var jättetrevligt igår! Puss!

2009-08-24 @ 21:36:28
URL: http://maaagda.blogg.se/
Postat av: Magdalena

hahaha ja d Sarah, nu är jag nästan lite stolt över att ha smakat snigel=) Det var jättetrevligt igår! Puss

2009-08-24 @ 21:38:09
URL: http://maaagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0