Tindra vill själv!!

Tindra somnade strax efter åtta. Hon var verkligen jätte trött och lite gnällig där mot slutet, men gjorde iordning en flaska välling åt henne och vi satte oss i soffan tillsammans. Det dröjde inte länge till att hon somnade. Jag har precis ammat Milian och han ligger mätt och nöjd nu och halvsover han med. =)

Idag har vi haft en väldigt trevlig dag. Först lite shopping och sen massa lek och bus med Frida och Tuva. Först var vi ute vid lekplatsen och Tindra gillar verkligen att leka med sanden, hur tycker att det är hur häftigt som helst! Måste köpa ett hinkset med spade och allt till henne snart. Det tror jag hon kommer att gilla! Sen stack vi hem till oss och medans dom lekte och stojade fikade jag, Frida och M på Kaffe och chokladbollar. =)

Imorgon ska vi nog handla som vanligt, och sen vid tre har jag tid på BVC med Milian. Ska bli kul och se vad han väger nu. Jag gissar på 4200 g. =) Vi får se.. Föresten Tindra har börjat matvägra, eller åtminstånde så fort jag ska ge henne maten. Ibland går det bra men för det mesta vill hon äta, allt vill hon göra själv nu för tiden! Men det är inte så lätt, det tar ju minst en halvtimme för henne om hon ska äta själv och det blir ju trippelt så kladdigt! Men jag måste säga att hon ändå är duktig med skeden. Hon försöker äta med skeden iaf den första kvarten, men sen om hon inte fått tillräckligt i sig börjar hon äta med händerna istället. Hehe! =) Det blir ju att bada oftare nu iaf, men det har ju verkligen Tindra inget emot. Hon älskar ju att bada!


Våra shopping fynd! =)



Knasen!



Milian bara 1 dag gammal!
Shit vad mycket han har växt redan, bodyn på bilden kan han knappt ha längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0