Förkylda både jag och Milian...

Igår hade jag feber och mådde ganska så såligt, därmed blev det inget bloggande för min del. Jag låg på soffan i stort sätt hela dagen och tyckte synd om mig själv. Haha! M var ju iväg under eftermiddagen och det gjorde det ju inte bättre att jag fick ta hand om två små själv. Tindra var riktigt jobbig igår också. Hon ville absolut inte sova middag, även fast hon var övertrött. Jobbigt när det blir så!

Idag mår jag bättre iaf, har ingen feber längre men jag är verkligen JÄTTE förkyld. Går omkring och nyser och snyter mig precis hela tiden. Kan ju faktiskt vara pollen som har komit igång nu. Usch! Jag hoppas verkligen att det inte blir som förra året, för det var ett helvete då! Idag har vi inte gjort så mycket, tagit det lungt. Orkar ju inte anstänga mig för mycket.

Milian är ju också förkyld och jätte snuvig i näsan. Ska höja hans säng inatt på huvudänden så får vi hoppas att han kan sova bättre inatt. Han mådde lite illa inatt också, han klöktes men det kom aldrig upp något. Men sen imorse kräkte han upp allt. Hela sängen och hela han blev helt nerspytt, så det var bums ner i badet. Efter badet ammade jag honom sen sov han i nästan fem timmar. Stackaren!

Amningen flyter på och det funkar jätte bra. Fast han får inte i sig så mycket som han vill ha, så jag ger ju honom ersättning ibland som jag har berättat innan. Har börjar ge han en flaska bara med ersättning precis innan vi ska lägga oss också, så jag får sova lite längre. Då brukar han sova 5-6 timmar, och det är ju helt okej. Men gud som han äter, han kan ju få i sig mellan 120 ml till 165 ml på en måltid, och då även fast jag ammat honom för bara en stund sedan. Vilken glups liten pojk jag har va?! .. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0