Påskhelgen...

Har inte bloggat sen i torsdags, men vi har varit iväg hela helgen. I fredags var vi först hos Ms föräldrar och åt lunch, sen vid fyra fick vi skjuts ut till Rottne till min mamma och där grillade vi och åt gott. Träffade Jörgen och Kamilla och Tindra fick leka lite med Amelia. =) Dom fick en stor påse med kläder som har blivit för smått för Tindra och jag fick lite neutrala kläder åt Milian. Det är ju såå bra att man känner någon som har barn i samma ålder som ens egna. Hehe! Vi sov där och vaknade tidigt. Tindra vaknade redan vid åtta! Puuh! Vid tolv åkte vi med Jörgen och Kamilla in ntill stan och dom skutsade hem oss och skulle sedan själva gå på stan. Jag städade lite i lägenheten och M kollade match hemma hos Sofia ( Sebastians flickvän). När dom hade gått färdigt i stan kom dom upp och tog en fika. Dom hade köpte ett hinkset åt Tindra som hon genast började leka med. =)

På lördagkvällen stack vi hem till Ms föräldrar och åt vääldigt god mat! Vi blev hemskjutsade vid tio. M jobbade på midnattsmässan i kyrkan och kom hem vid halv två på natten med ett kilo påskskumgodis till mig. =) Hehe! Och igår var vi hemma hos Lennarth och Ingrid hela dagen i stort sätt. Barnen fick påskägg med leksaker i och till och med jag och M fick påskägg. Så nu har vi godis så vi klarar oss. Av oss fick Tindra ett fika-service i plast och Milian fick en speldosa. Sen fick dom en massa andra leksaker av min mamma, Ms föräldrar och Lennarth och Ingrid. Och ännu en gång har våra barn blivit bortskämda! =)


Alla påskpresenter barnen fick:
Ett gosedjur
Fika-service i plast
Hinkset
En bok
Två små armband
Kritor
(som Tindra bara får rita med när vi är med såklart, annars äter hon upp dom)
Strumpor
En skallra från Brio
En liten figur? på hjul
Och en speldosa (som inte är med på bilden)

Idag har vi städat hela lägenheten, det behövdes. Vi har ju knappt varit hemma på hela helgen! Har tvättat en massa kläder också. Vi satt ute på balkongen en stund jag och M. Det var riktigt varmt och härligt och man kunde sitta i bara linne och harembyxa utan att frysa. =) Hoppas morgondagen blir lika fin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0