Hänt senast:

-  Idag gick vi upp strax efter tio. Sebastian kom och åt frukost med oss. Jag har suttit vid datorn och kollat runt en massa, inte ofta jag får göra det. Ska förmodligen beställa lite kläder från Name It så fort pengarna kommer in. Ms föräldrapenningspengar har ju inte kommit än för den här månaden. Dom är ju så sjukt sega på försäkringskassan!

- Just nu ligger Milian i vår säng och sover och Tindra ligger i soffan och sover hon med. Hon somnade först i mitt knä framför datorn, men jag gick och la henne i soffan istället. Är ju inte rädd för att ha henne sovandes där längre. Hon kan ju gå upp och ner från soffan utan några problem nu. Funderar på att skruva ner hennes ena sida i spjälsängen nu, så kan hon komma till oss själv när hon vaknar om nätterna. Jag tror hon hade klarat det. Vi fick ju med en planka som skyddar henne från att trilla ner om hon skulle rulla mycket i sömnen...

- Milian växer som tusan! Han har nu storlek 62 i kläderna, men han kan ha strl 56 också. Men jag tycker det är bättre om kläderna sitter lite lösare. Han har fått riktiga bebislår nu och en liten dubbelhaka med. Hehe! =) 

- Till sommar ska vi till England, hela familjen. =) Ms farmor och farfar ska ha en stor fest med alla släktingar från england och oss. Dom fyller ju 80 och 85. Så då ska vi åka över och bo hos någon av Ms alla släktingar och vara där i minst en vecka. Ska bli kul att få komma bort lite och se mer av England den här gången. Vi var ju där för två år sedan, men spenderade alla dagar utan två på Download festival, var av dom andra två reste vi. Den här gången ska vi åka runt lite, ska bl.a till Liverpool och London. Shoppa!

- Dom ska höja vår hyra med ytterligare 15 % till sommaren! Vår lägenhet kommer då att kosta nästan 8000!! Fyy fan! När vi flyttade hit kostade vår lägenhet 6700 och vi har inte äns bott här i ett år! Det är inte riktigt klokt alltså! Så nu är vi i full fart med att hitta ett billigare alternativ. Visst jag stormtrivs i denna lägenhet, men ekonmiskt har vi inte råd med den här.. Tyvärr. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0