Kaskadspyor och valborgsmässafton...

Igår var det fullt upp. Upp klockan åtta, åt frukost, satte på en maskin tvätt, bytade blöjor på båda barnen tog på dom kläder, borstade Tindras tänder. gjorde mig själv iordning. Klockan 10.45 hade vi tid på BVC med Milian. Han har växt väldigt bra! Han väger nu 5450 g och är 59,5 cm lång. Huvudomfången låg på 39,2 cm. Stor gosse nu ju! Hem och lagade lunch, städade lite. Vid fem kom Magda. =) Vi stack till affären och handlade för veckan. Handlade även en NAM nappflaska åt Milian. Han har börjat spy en del och det är inte lite heller. Värsta kaskadspyan! Hela jag var täkt i spya härom dagen, inte så kul. Men vi ska se om det blir bättre med den här flaskan nu.

Efter åtta kom John, vi åt mat och hade spelkväll och det var riktigt trevligt, och jag och Magda vann såklart! =) Det blir nog fler spelkvällar har jag en känsla av. Hehe!


Idag, upp vid nio gjorde iordning frukost, hängde upp tvätt för torkning, gjort mig iordning och Tindra. Milian ligger nöjd i sin babysitter nu och kollar på när M står och diskar. Efter ett kommer Magda och hälsar på.

Valborg firar vi med Frida, Victor och Tuva. Ska grilla och ha det trevligt! =) Hoppas ni får en trevlig Valborgsmässafton! Våren är här.. Eller snarare sommaren känns det som.. =)

Kommentarer
Postat av: kamilla

hej

Jag har använt nam;s nappflaskor sen amelia var 3 månader och dem är jättebra. Hon kräkte fortfarande lite men inga kaskader...

Hoppas det går bre. vi ska också grilla, hela helgen faktiskt..

kramar från skåne

2009-04-30 @ 14:02:45
URL: http://kammisen.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Hehe, ja, klart det blir fler spelkvällar:) Vi kan ju inte hjälpa att vi e bäst;) Hoppas ni får det trevligt ikväll så syns vi snart igen:)

2009-04-30 @ 17:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0