Inte mycket sömn inatt...

Äntligen har Tindra somnat, hon var så gnällig och har inte alls velat sova middag idag, men nu så äntligen..Natten till idag var mindra kul. Tindra vaknade flera gånger och storgrät. Hon satte sig upp i sömnen och bara grät och grät och var otröstlig. Jag tror det hände tre gåger under hela natten, och sen vaknade ju Milian två gånger inatt och ville ha mat också. Så det har inte blivit mycket sömn inatt, men jag känner mig ändå pigg måste jag säga. men det är nog för det underbara vädret där ute. Synd bara att man inte kan gå ut och njuta av det direkt. Tindra är ju fortfarande inte riktigt kry. Hon har inte haft någon feber alls idag, men hon är förkyld och vill inte gå ut med henne ännu.

Nu vaknade Milian också, så nu ligger han i mitt knä och tittar. Det är sjukt vad tiden går, han är ju redan en och en halv månad. Näh, nu är han hungrig så ska gå och fixa ersättning åt han nu.. Skriver mer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0