Härligt väder...

Igår var det härligt väder och idag är det lika härligt! =) Ska göra mig  och barnen iordning för att gå ut en runda till lekplatsen och gunga med Tindra. Hon tycker det är så kul ju! Så får vi komma ut lite också. Jag var rätt seg igår och orkade aldrig gå ut då. Vi var och handlade bara, men mer änn så orkade jag inte. Vi får hoppas att det fina vädret håller i sig nu iaf, så det inte kommer mer snö. Den har jag fått nog av! Fast en jobbig sak är att det kommer inte dröja länge innan all pollen kommer att komma. Hoppas att det inte blir lika jobbigt för ig som det var förra året, det var ju ett helvete! Ska be om medecin den här gången också.

Milian vill ammas sjukt ofta nu för tiden och det känns som han aldrig blir riktigt mätt.
  Jag är lite rädd för att min mjölk börjar sina och att han inte får tillräckligt i sig. Ibland får jag amma honom en gång i timmen och sen går det en halvtimme sen vill han ha mer och sen kan det hålla på så i någon timme. Jätte jobbigt, för jag hinner inte göra så mycket mer än att amma. Vi köpte hem ersättning igår iaf. Och imorse efter jag hade ammat honom fyra gånger på tre timmar, så gav jag honom lite ersättning och han fick i sig 60 ml. Och nu sover han tungt äntligen! Nästa gång han vill ha mat ska jag först amma honom, och sen om han blir hungrig inte så långt efter det igen, så ska jag ge han ersättning och sen se hur mycket han får i sig. Äter han då mycket, så är det nog så att han inte får tillräckligt i sig. =( Ska höra med min barnmoska också, och se vad hon säger..

Äh nu ska vi göra oss iordning...



Vår lille sovtuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0