God kväll!

Vi tog det lungt i förrmiddags och var hemma och slappade bara. Sen gjorde jag mig och Milian iordning för vid klockan tre hade vi tid nere på BVC. Han hade gått upp jätte bra, och det märks ju. Han har blivit så rund och go om kinderna, och en liten dubbelhaka har börjar titta fram också. =) Nu väger han 4636 g och har alltså på två veckor gått upp 662 g. Han har växt 2,5 cm på längden och är 57,5 cm nu och huvudomfången ligger på 38 cm nu. Han växer så det knakar!


Bilden är tagen för bara någon minut sen...


Efter BVC stack vi hem en snabbis och fick i oss mat sen bar det av till City Gross och handlade tillsammans med Ms mamma, farmor och syster. Vi var säkert inne på City Gross i två timmar! Dom skulle handla en massa mat åt påskhelgen och vi letade efter något att lägga i Tindras och Milians påskägg. Milian får visserligen inget påskägg, men han får en "påskpresent" iaf. Hela påskhelgen är uppbokad nu!

På långfredagen
ska vi först hem till Ms familj och äta lunch, och sen på eftermiddagen någon gång ska vi hem till min mamma i Rottne, och där kommer även Jörgen, Kamilla och lilla Amelia att vara. Där ska vi grilla och äta gott och ha trevligt. Barnen ska leta påskägg och det ska bli kul och se hur Tindra reagerar. =)
På påskafton, alltså lördagen ska vi hem till ms familj igenoch äta middag, sen på kvällen ska M jobba i kyrkan under midnattsmässan. Men jag tror inte jag går på den. Med tanke på hur Tindra var sist, och sen är den alldeles för sent! Det kommer bara vara skrikigt och dant!
På Söndagen, Påskdagen, är vi bjudna på middag hos Ms morbror och hans fru. Tror det blir en del folk där med...
 
Ja som sagt, hela helgen är uppbokad!


Nu ska jag lägga Tindra i hennes säng,
hon har somnat i soffan framför tvn. M är hemma hos sin familj och kollar på fotboll, Liverpool spelar ju. Så jag ska krypa ner i vår sång själv och kolla på resten av Bolt. Jag somnade sist vi såg på den. =) Men är man en trött mamma så är man!..


Kommentarer
Postat av: rebecka

jaaa han växer värkligen så att det knakar=)=)

sååå söt han är och han har fått runda kinder=)=)=)

2009-04-12 @ 17:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0