Varje dag är ett nytt äventyr...

Klockan är nu 20.11 och Tindra somnade för en liten stund sedan. Hon har varit igång precis hela dagen, sov en halvtimme bara. Hon har sån energi och jag fattar inte hur hon orkar ibland. Man blir ju helt slut själv! Men jag måste säga att jag verkligen älskar den period hon är i nu. Hon är så lekfull, ler och skrattar hela tiden. Varje stund är en lekstund! Varje dag är ett nytt äventyr! Hon sprider glädje här hemma i lägenheten, även fast hon har sina korta skrikstunder så är dom väldigt korta och få. Hon gör nya framsteg varje dag och hon har verkligen fått en egen personlighet, en helt underbar och busig personlighet! =)

Jag vet inte vad jag skulle gjort utan henne, är så glad att vi fick henne! Min lilla älskling!


Det öppnar en ny babybutik här i Hovshaga Centrum imorgon. Bara 50 meter bort från oss, nära och bra! =) Så jag kommer att vara stammis där typ. Haha! Det fanns allt möjligt där inne såg jag i skyltfönstrena. Allt från barnvagnar till kläder och leksaker. Så vi ska dit imorgon och kolla in affären. Nallens fyndbutik heter den visst.  


Ska sätta mig framför tv med älskling och kura ihopa oss och kolla på film, äta lite godis och ha mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0