Omtapeserat!

Idag fick vi äntligen omtapeserat i datorrummet, så det är därför jag inte har kunnat blogga. Och sen har jag varit iväg hela dagen i stort sätt. Drog ner till stan vid ett, inhandlade två BHn och en overall till Tindra. Det börjar ju blir riktigt kallt nu ju. Jag hade på mig min vinterjacka idag, och ändå frös jag. Sedan va vi hos Matthias föräldrar en runda och tog en fika och satt och snackade. Va även en runda och kollade på Isabelle när hon hade match. Kallt som tusan va de!

Kollade precis på Dumpad, och den va skit bra. Så har ni inte sett den än så rekomenderar jag er till att göra de! =)
Nu ska jag göra mig iordning inför natten. Imorgon ska jag upp tidigt, vid halv tolv ska jag va på sjukhuset och måste hinna duscha innan. Sedan ska vi träffas ett gäng mammor nere i stan. Tror vi skulle bli ganska många 7-10 stycken plus barn. Och alla är vid 17-21 år. Så det ska bli kul faktiskt! =)


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0