Värnamo nästa...

Vi sov till tio idag. Underbart! Fast Tindra vaknade vid halv nio som vanligt. Så lät henne krypa runt lite i sängen medans jag gick upp och gjorde ersättning till henne. Hon somnade efter hon hade ätit upp. Och sov till tio. Så vi fick lite sovmorgon iaf. =) Vi håller på och göra oss iordning nu, vi ska till Värnamo till Matthias mormor. Vi ska köra nu strax efter tolv så jag kan inte skriva så mycket nu. Vi är hemma ikväll någon gång så skriver mer då istället.

Jag måste bara berätta en sak som jag glömt att skriva här i bloggen. Tindra har nu tagit sina första steg medans hon håller i sig i sängen. Hon vandrar runt från det ena hörnet till det andra. Hon har blivit så duktig! Och nu när hon står upp kan hon sätta sig ner igen, det kunde hon inte innan. Hon visste inte riktigt hur man gjorde så om hon inte ville stå längre ramlade hon åt ena hållet. Om hon fortsätter så här kommer hon ju gå innan jul! =)





//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0