Dålig uppdatering...

Nu kan jag äntligen skriva. Vi var ju borta hela dagen och när jag kom hem orkade jag inte sitta vid datorn. Det va trevligt igår. Tror vi va åtta vagnar som mest. Vi satt inne på Hong Kong först, men jag åt aldrig. Dom hade bara två barnstolar där inne. Och sitta och äta med vilda Tindra i knäet hade aldrig funkat. Tindra var helt galen där inne, hon höll låda precis hela tiden. Hon blev väl superaktiv så fort hon fick se alla bebisar. =) Sedan gick vi en runda på stan, jag va tvungen att dra vid halv fyra tiden. M var nere i stan och ville jag ha skjuts fick jag åka med honom då. När vi väl va hemma blev de till att laga mat och fixa iordnign i arbetsrummet en massa. Vi kollade på en film me. Skräckis som var ganska bra faktiskt! Jag va så himmla trött alltså. Satt och kolla på So You think you can dance, men somnade i soffan. =( Hatar att somna i soffan. Det är så jobbigt när man måste upp och borsta tänderna och ta ut linserna osv. Man vill ju bara sova liksom!


Dagen har gått åt med att städa och plocka undan. Tråkdag har de varit! Jag har tvättat lite med. Tindra har börjat få riktigt god aptit nu. Hon åt en hel portion gröt till frukost i morse. Sedan fick hon en hel burk potatis och rotfruktspuré till lunch. Sen vid fyra åt hon en till hel portion gröt och en hel mosad banan till det! =) Mitt lilla matvrak! Hehe!

Imorgon vid åtta kommer mamma och så ska vi äta frukost tillsammans. =) Sedan ska jag och Tindra följa med hem till Rottne och ha de trevligt. Vi ska sova över där med. M jobbar typ hela dagen imorgon. Från åtta till halv tio på kvällen. Fast han är ledig någon timme där emellan. Men det ska bli kul att få kommahem till morsan över en dag. Det va ju ganska länge sen nu.


Det blev ett långt inlägg, men det är pga den dåliga uppdateringen. Fy skäms på mig!


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0