Bvc besök idag...

Idag gick vi upp tidigt, va uppe redan halv åtta. Vi hade tid 9.45 på BVC nere på Dalbo. Tindra har ju ännu inte fått sin femmånadersspruta, tack vare hennes allergi. Så det va meningen att vi skulle ta den idag, men otur som vi har så har Tindra blivit förkytld ju och ekseman dök upp lite igår över hennes hals och mage. Det blev alltså fortfarande ingen spruta för hennes del. Nästa vecka ska vi gå dit på den öppna tiden och så ska hon få sin spruta. Det är sista gången jag går dit då, sen ska jag byta till BVCn här i Hovshaga istället. Hon hade gått upp bra nu iaf. Sist vi var där hade hon knappt gått upp någonting. Pratade med läkaren och hon sa att Tindra förmodligen inte hade gått upp pga hennes eksem. All hennes enegri hade gått åt det istället. Och då vägde hon 6665 g. Nu vägde hon 7195 g, så hon hade gått upp nästan ett halv kilo vilket är bra! Och så glad i mat som hon är kommer hon att komma ikapp sin kurva.

Idag har vi inte gjort så mycket. Har städat hela lägenheten och gjort dom vanliga vardagssysslorna. Har även tvättat en massa och vikt in en massa tvätt. Inte så kul, men någon måste ju göra det.

Imorgon åker vi hela familjen till Rottne och hem till min mamma. Ska ha Langoskväll och spel/karokekväll. För att fira mig, har ju ännu inte gjort det för har inte haft en helg där det har passat för alla. Så vi ska sova över där och så. Ska bli kul! =) 

Usch jag börjar bli trött, Tindra sover inte än men hon börjar bli trött så det dröjer nog inte länge tills hon har somnat. =) Skulle vilja gå och lägga mig också, men M sitter uppe med en polare och hans bror och dricker lite folköl och lyssnar på musik och pratar en massa. Så får se om jag lyckas somna...


Godnatt på er! 


//S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0