Urinvägsinflamation?!

Igår mådde jag skit. När jag låg i soffan och kollade på Fringe kom illamåendet och det blev bara värre och värre. jag kunde inte få mig att kolla färdigt på det, utan var tvungen att gå och lägga mig och försöka somna. Vaknade vid tre av att Tindra låg och skrek i sin säng, fick laga lite välling åt henne sedan somnade hon om. Hon har ju börjat vakna om nätterna igen och velat ha mat. Lite störigt, men deras matvanor ändras ju en del. Jag hoppas bara att hon sover hela nätterna tills Nr.2 kommer. =) Och fortsätter med det! Annars kan det bli riktigt tufft!

Va uppe med ett urinprov på sjukhuset idag. Dom hade tydligen upptäkt någon infektion, dom trodde att jag kunde ha urinvägsinflamation. Jag blev ganska förvånad när dom nämna det, för jag har inte kännt av någon syptom alls på det. Så nu skulle dom höra av sig så fort dom hade kollat upp det, så får vi se.

Mamma gick för en stund sedan, har städat lite. det var inte så farligt stökigt, men fick diska och har dammsugat hela lägenheten nu. Skönt att äntligen kunna göra det! =)


Ikväll kommer Frida, Viktor och lilla Tuva hit, vi ska käka middag och umgås. Det ska bli trevligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0