Tidig morgon...

Är som sagt hemma hos mamma. Hon och Danne kom och ringde på dörren vid åtta i morse. Fast jag och Tindra var redan vakna. M gick ju upp vid sju och då vaknade såklart Tindra. Så vi åt frukost när mamma och danne kom. Sedan vid elva tog vi bussen hem till Rottne. Har varit en lugn och mysig dag. Tindra har varit hur go och glad som helst. Vi har gått en runda, lekt en massa och nu innan hon somnade fick hon bada. Vilket hon tycker är lika kul varje gång. =)

Åt en jätte god middag innan. Kycklingfilé med potatisgratäng, sallad med vitlöksdressing och vitlöksbröd. Skit gott! Fast så sjukt mättande, så man kunde inte äta så mycket. Imorgon ska vi göra äppelpaj innan vi åker hem. Någon gång nu i helgen ska jag och mamma gå ut och äta på resturang. Vet inte riktigt vilken dag de blir men det beror på vilket dag M kan passa Tindra. Vi vet inte vilken resturang vi ska gå till, men vi ska nog hitta någon bra. =)

äh nu orkar jag inte skriva mer. Jag är astrött så ska ta och göra mig iordning inför natten och krypa ner i sängen och mysa med Tindra. =)


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0