Svar på kommentar:

hej!!

just kattallergi är väldigt stark. jag skulle nog inte åka med mitt barn till nån som har katt om barnet visade allergi. det kan ju sätta sig som så att ögon och näsa börjar rinna plus att halsen kan svullna igen. sen besväras de ju så klart av klådan också.

mvh helena


Hejsan!
Jo jag vet att det kan vara en extremt jobbig allergi. Men jag vet också att det finns medicin som hindrar besvären, då min pojkväns morbror har katt allergi. Precis alla vi känner har katter; Tindras mormor, morfar, farföräldrar, gammel farmor, gammel morbror, ja alla närstående. Och en del kompisar också. Och vi måste ju kunna komma hem till dom ibland och hälsa på. Men jag ska ringa till Tindras allergiläkare och fråga hur det är. Tindra har ju varken snuva, irritation i ögonen eller halsen. Det sätter sig bara i huden.


//S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sätter bara sig i huden??? Det var det dummaste jag hört på länge. Skulle inte det vara jobbigt nog. Har själv allergier och det gör det inte lättare om det "bara" sitter i huden. Att du ens tänker på att utsätta ditt barn för detta...

2008-10-25 @ 09:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0