Slut på krafter...

Nu börjar jag bli riktigt trött och gäspningarna kommer tätt nu. Tindra somnade sent och hon har tagit slut på alla mina krafter idag. Så jag är extremt trött! Funderar på att ta mig en macka med lite Yoghurt innan jag gör mig iordning för natten.

Imorgon ska varken jag eller M upp tidigt, så om vi får ska vi passa på och ligga extra länge i sängen. Allt beror på Tindra. Har verkligen inget inplanerat imorgon, kanske ska ta och baka lite kanelbullar, det var ju ett tag sen nu. Vi får se vad morgondagen har att bjuda på helt enkelt. Nu tackar jag för mig idag, helt onödigt inlägg jag vet. Men ibland känner man bara för att skriva även fast man inte har något vettigt att skriva om...


//S. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0