Resturang besök ikväll! =)

Tindra sov ganska länge idag, men det var nog för att vi gick upp redan vid halv nio. Jag ska borsta tänderna. Har inte gjort det än. Haha! Jag har kollat på reprisen av so you think you can dance hela förmiddagen. Nu ska Tindra få sin lunch, blev lite sent men ville inte väcka henne när hon sov. Onödigt ju! Sen ska vi göra oss iordning och gå en runda, ska ner till affären och köpa kycklingfilé också. Det blir Currygryta så fort M kommer hem efter tre idag.

Jag och mamma ska på resturang idag, det är bestämmt nu. Så det ska bli trevligt! Sen är jag fri från Tindra någon timme också, vilket är skönt. Det behöver man ibland. =)

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0