Överraskning på G...

Tänkte jag skulle överraska M när han kommer hem. Det står nämligen en tigerkaka i ugnen just nu, och han älskade min förra och har tjatat på mig att jag måste baka en till snart. Skickade ett sms till han att han skulle skynda sig hem efter jobbet för att jag hade en överraskning. Han ringde upp och började fråga och var jätte nyfiken. Så jag tror han kommer komma hem ovanligt fort ikväll. =) Tönkte jag skulle laga något gott till kvällsmat också, men jag vet bara inte vad?

Vet ni föresten vad jag kom på idag...I förrgår firade jag och M 2,5 år tillsammans. Haha! Båda hade helt glömt bort det. Men det har väl kommit till det stadiet nu när man intehar koll på varje månad och hur många månader man har varit tillsammans. Vi kan ju vilken datum vi blev ihop och det är ju det viktigaste. =)


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0