Mycket sammandragningar redan?!

Vill först och främst tacka för alla gratulationer jag fått av er om den stora nyheten. Och framför allt är det ju så kul att jag har en del läsare som följer min blogg. =) Man känner sig mer motiverad att skriva.  

Imorgon ska vi upp ganska tidigt, för mellan 9.30-10.30 ska vi vara nere på Dalbo BVC. Tindra ska äntligen få sin spruta! Nu har hon varken eksem eller är förkyld så nu kan inget gå fel! Det blir sista gången jag går dit. Ska ringa Hovshaga BVC sen och skriva in Tindra där istället. Är så jobbigt att ta sig ända ner till Dalbo varje gång man ska till BVC och vi bor ju två minuter från Hovshaga BVC.

Igår kväll hade jag ganska mycket sammandragningar. Är inte det lite väl tidigt att få det? Jag känner ett tryck neråt också ibland, precis som ungen är påväg ut eller nått. Känns ganska läskigt. Och jag kommer inte ihåg att jag hade det så när jag väntade Tindra. Fast iofs så är ju inte den ena graviditeten lik den andra. Måste höra med min Barnmorska nästa gång jag ska dit. Min mage är mycket större nu än vad den var förra gången. Nu kan man inte missa att jag är gravid, om jag inte har jackan på mig vill säga. =) Så här stor som jag är nu, var jag när jag var i sjunde månaden med Tindra. Fast min mage var ovanligt liten då. Jag kommer bli stor som ett hus nu ju! Haha!
Ska lägga in lite bilder med min mage sen, jag lovar. Här kommer en bild på dotter och mor så länge. =) 


Tindra vill inte titta in i kameran. =(


//S.

Kommentarer
Postat av: Sara (i ystad) :)

Grattis gumman till tillökningen i din lilla familj :) ta hand om dej. läser din blogg ofta :) kramkram sara

2008-10-22 @ 22:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0