Lite planer inför helgen...

Kom precis upp från ett varmt bad. Känner mig nästan lite yr nu. Brukar bli så när jag badar, så innan jag går upp måste jag skölja mig i jätte kallt vatten i nån minut så min kroppstemperatur bli normal igen. Jag badar i extremt varmt vatten förstår ni.

Tindra sover middag och vi väntar på att vår middag ska bli färdig. Snart ska M till jobbet, han jobbar till tolv inatt. =( Segt att spendera en fredagkväll helt själv, men jag har ju Tindra som tur är.

Ikväll ska min lillasysters pappa komma upp. Han och hans flickvän fick en liten flicka i agusti, så dom ska komma upp och hälsa på över helgen. Ska bli sjukt kul att få se bebisen. =) Dom kanske skulle titta förbi imorgon vid lunch. Sedan lite senare på dagen ska vi hem till Ms föräldrar för Sebastian ska ha sin 20 årsfest då. Har varit fest nu varje helg ju! Hehe. Så på söndag ska vi hem till Rottne och vara där hela dagen. Nu måste jag kolla till maten...


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0