Jag vann...

Har ju glömt att berätta en häftig sak. Idag vann jag en gratis kryssning för två personer med DFDS Seaways. En två-dagars kryssning från köpenhamn till oslo, där självklart bussresan till köpenhamn ingår. Det skulle verkligen vara kul att få komma bort och ta en paus bara tillsammans med M. Man måste beställa resan innan den 17 December i år bara. Så vi ska gå igenom datum och kolla upp vår ekonomi. Jag har ju varit på exakt samma resa innan med mamma och jag vet att maten på båten och inne i Oslo är så jäkla dyr! En pizza för 150 spänn liksom! Det skulle vara mysigt att få åka med älsklingen! =) Vi får hoppas på det bästa, vore dumt att slänga iväg en gratis resa bara sådär...




//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0