Hemmadagar är mysiga...

En ny vecka och nya tag. Morgonen har bestått av mycket gos och lite små plock. M är hemma idag och vi har inget inplanerat ( för en gång skull). Funderar på att gå ut en runda senare, om vädret tilllåter. Håller på och räknar på mina föräldra dagar och om M ska få 100 dagar räcker mina föräldradagar till den 20:e februari, om jag tar ut fulla dagar vill säga. Kan inte fatta vad tiden har gått fort, tänkt att man har varit ledig och bara gått hemma i över sju månader. I vanliga fall hade jag fått spel och varit uttråkad. Men sen har man ju en liten Tindra att ta hand om och hon förgyller mina dagar och gör inte livet tråkigt för mig. Skulle kunna gå hemma i ett år till tillsammans med henne. =) Så underbart ju!


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0