Gått upp åtta kilo redan!!

Nu är jag hemma igen. Tindra sover, hon somnade i bilen påväg hem. Dagen har varit trevlig, satt och umgicks och Tindra förde liv. Sedan åt vi Tacos, smällde i mig tre stora tacos så nu är jag proppmätt! Det märks att jag fått tillbaka samma graviditetshunger som jag hade innan när jag väntade Tindra. Och igår när jag ställde mig på vågen fick jag en chock! Jag har gått upp hela åtta kilo sen jag blev gravid igen!! Och jag har bara gått halvvägs i min graviditet! Och det är ju mot slutet man går upp som mest. Haha! Kommer sluta med att jag går upp 20 kilo eller något sådant. =)

Snart börjar Gossip Girl och ikväll får jag inte missa det! =) Vi har köpt lite godis och chips och julmust som vi ska gotta oss på ikväll. Ha en myskväll framför tvn. Mysigt ju! =)


Hoppas er söndagskväll är lika mysiga nu i mörkret! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0