En efterlängtad pizza!

Tro de eller ej, men det var snöat precis hela dagen idag!! =( Det får gärna komma snö på julafton men inte två hela månader innan. Lite segt ju! Mamma kom vid ett och då åt vi lunch, fick sedan hoppa in snabbt i duschen för vid tre hade jag tid hos min barnmorska.

Tog lite prover, ska in dit och lämna ett morgonpissprovrör innan klockan tio imorgon så ska vi se om jag har någon infektion. Det kan tydligen påverka sammandragningarna. Men hon sa att det kan vara att jag har en känslig livmoder och att den brukar vara det när man väntar sitt andra barn, och sen var det ju inte så länge sedan jag var gravid med Tindra. Men jag skulle vila mycket och försöka ta det så lungt som möjligt, det är ju inte så lätt när man har ett litet barn att ta hand om. Så länge det inte kom några blödningar eller om jag fick sammandragningar så ofta som en gång i kvarten, och att dom inte går över när jag tar det lungt, skulle jag höra av mig. Har min nästa tid den 13 november. Så det var lite skönt att få det bekräftat.


Åt en efterlängtad pizza innan, hur gott som helst var det! =) Ska göra en blåbärspaj snart också. M kommer hem vid halv tio,tio så ska ha den färdig tills dess.


Ikväll är det Fringe, hoppas ni inte glömmer titta på de. Hehe. =)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Tittade igenom din bilddagbok lite snabbt, vart har du köpt döskallegardinerna??? underbara ju!



Ha det bäst!!!

2008-10-31 @ 11:44:12
URL: http://sweetcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0