Det blev en sen natt igår...

Igår va vi nere på stan och jag handlade lite kläder åt Tindra. Köpte två pyjamas till henne, tre bodys och två par byxor. Så nu har hon lite mer kläder så hon klarar sig. =) Sedan stack vi hem till Matthias föräldrar och var där en stund.Det slutade med att Matthias bror och syster följde med oss hem. Isabell blev hämtad vid nio, men Sebastian stannade över. Så det blev sent igår alltså. Alldeles för sent, vi gick inte och la oss förren vid tre inatt. Väcktes av Tindra vid nio tiden som vanligt. Låg kvar och lekte med henne i en timme sen gick vi upp. Efter frukosten började jag må illa, och spydde. :o( Har inte mått riktigt okej efter det. Men har vilat nu och M och Tindra är nere i stan så jag får lugn och ro. Mår lite bättre och jag har inte spytt mer, men det kör runt i magen på mig. Och nu har jag jätte ont i halsen och nya förkylningsblåsor har kommit fram. =(

Hoppas jag mår bättre snart! På lördag ska vi ju hem till Rottne och ha Langoskväll, och fira mig lite. Vi har ju inte gjort det än.

Lägger ut bilder senare, orkar inte sitta här längre..


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0