Full med energi och mat...

Tindra vägrade somna igår kväll. Jag la hennei sängen och där låg hon ett tag och mans åg riktigt hur trött hon var. Jag trodde verkligen att hon skulle somna, men det var inte hennes planer. Lagom tills kvällsmaten (som för övrigt blev väldigt sen) var färdig ställde hon sig upp i sängen och gnydde. Hon ville absolut inte sova eller ligga i sin säng för den delen! Vi tog upp henne och hon blev hur pigg som helst när hon fick se sin pappa. M brukar ha en sån effekt på henne. Det slutade med att vi tog in henne i vår säng ocvh klockan var nu halv ett. Jag tror alla tre somnade ganska så samtidigt. Jag kommer inte ihåg så mycket mer att jag la mig ner och höll om Tindra, sen slocknade jag...


Vid nio vaknade hon, vilken energi hon har alltså! Fast iofs har hon redan sovit två gånger under dagen. Hon ligger och sover nu, och jag dammsugade precis hela lägenheten. Ska snart börja med maten. Föresten på tal om mat. Tindra har blivit riktigt glupsk! Till frukost idag åt hon en hel portion gröt, ett helt rån och en halv mosad banan. Och igår åt hon en hel portion gröt, ett rån och en halv macka med smör på. =) Hon tömmer hela burkar mat nu och en hel frutti till efterrätt, och ibland blir hon arg när efterrätten är slut för hon tycker att det är så gott! Och det går åt minst fyra flaskor välling per dag! Mitt lilla monster! Hehe..


Ska snart börja med maten, får se vad det blir är lite sugen på kyckling det var ju så länge sen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0