På fredag, då så...

Tindra ligger och sover just nu, hon har varit ovanligt trött nu om dagarna. Men är vaken destu senare om kvällarna. Ska försöka hålla henne vaken efter hon har vaknat nu och se till så hon inte somnar förrens det är dags att sova för natten, runt åtta, nio tiden.

Jag ska inte passa mina syskon imorgon. Hade tagit fel på veckan, och det är inte förrens nästa torsdag jag ska dit och passa dom. Så imorgon har jag inget inplanerat. Skulle kanske träffa mamma istan och ta en pizza nån gång under eftermiddagen. Pizza skulle ju sitta fint! =) M jobbar hela kvällen som vanligt imorgon, tycker det är så trist att vara ensam hemma om kvällarna. Men men..

Längtar tills på fredag, då bär det av till Ullared. Haha! =) Ska fynda en massa barnkläder och sånt. Har gått igenom allt här hemma så nu vet jag vad som behövs köpas. I år ska vi ha julgran här hemma, vi hade inte det förra året. Men iår ska vi såklart ha det, Tindra måste ju få en riktigt fin första jul! Så vi måste inskaffa oss lite julgranskulor och glitter och allt som tillhör. Ljusstakar, juldukar, små porslinstomtar och sånt har vi redan.. Ååh, jag längtar till julen!! =)





Funderar på att köpa julgranskulor som går i svart, silver och vit, eller svart och guld.
Vilken tycker ni är snyggast?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker dom svartvita med renarna och dom svartvita med typ grenar var Riktigt snygga!! Vart finns dom????



Caroline

2008-11-12 @ 21:31:35
URL: http://sweetcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0